02 diciembre 2012

Els Amics de les Arts, crónica del Principal

De entre los dos conciertos que dieron Els Amics de les Arts este fin de semana, optamos por acudir al del Teatro Principal de Valencia...


Un concierto que empezó con Carnaval y una cariñosa presentación por parte de Eduard Costa, que no paró de halagar al público, por lo bien que habíamos hecho los coros, por pedir los bises con la frase Una caçoneta y mon anem... Todo un galán, jeje.

Comentaron que la primera vez que vinieron a Valencia fue a la sala Wah Wah, después en la sala Mirror, el Palau de la Música...


Las introducciones de las canciones fueron sorprendentes y divertidas, como la de L'home que dobla en Bruce Willis en la que intervenía él mismo.

También hubo estelares participaciones de la Banda per catalogar, incluyendo una coreografía, la historia de Pol Cruells (bajo) y "su mujer para toda la vida" o la presencia de una exnovia de Josep Tutusaus (trombón de varas) que, muy divertido, reencaminó Joan Enric Barceló para presentar Les meves ex i tu.


Canciones de su último trabajo, como L'affaire Sofia exclamando el Despertaferro! de Dani Alegret, y canciones del disco anterior, como Bed and Breakfast, con la que descubrimos a un Ferrán Piqué experto en bailes latinos.


Y también vimos haciendo fotos al responsable de que todo sonara bien, Albert Cortada. Esperamos impacientes su crónica experta en Kurtibolos...


Un gran concierto. Hasta la próxima! Donde sea...

ACTUALIZADO: Podéis ver si crónica del fin de semana aquí.

4 comentarios:

  1. Me n'alegro que us ho passéssiu tan bé!!
    A veure si faig quadrar l'economia i puc anar a un dels de la gira de comiat qeu faran al febrer a Manresa...
    Una abraçada i bones festes!
    Eladi

    ResponderEliminar
  2. Totalment dacord en la descripció del concert. Va ser molt divertit. La meua filla de 7 anys s'ho va passar pipa (se sabia casi totes les canços) i com en va dir al acabar "Papi, ha sigut EXPECTACULAR". So vam pasar molt bé.

    ResponderEliminar
  3. Gràcies per la crònica! si us ho vau passar la meitat de bé que nosaltres, ja estem satisfets!

    Fins la propera!

    ResponderEliminar
  4. Com m'agraden els amics de les Arts! i no els he escoltat mai en directe. La darrera festa major del poble hi van actuar i saps que en Joan Enric vivia al meu poble? i que formava part d'un grup de teatre anomenat Trinòlegs?
    http://www.youtube.com/watch?v=iTRbE6zTO0w
    Segurament que si.
    Moltes gràcies per la crónica!!!! i pel teu comentari al meu calendari d'advent, l'he fet amb molta il·lusió, els nens els hi encanta, tot i que ja es fan grans.
    Una forta abraçada!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...